Powrót


Witajcie! 😊

Co prawda przywitałam się na powyższym obrazku (czytałam, że bardziej przyciągają uwagę 😃) ale bardzo dawno mnie nie było i chciałabym Wam jakoś to wynagrodzić 😊

Zacznę od tego, że od 23 czerwca 2017 roku rozpoczęłam swoje ostatnie spokojne wakacje 😉 W tym roku ukończyłam 3-ci rok nauki w technikum o kierunku informatyk. Z jednej strony żałuje tego wyboru jednak patrząc w przyszłość to dobry wybór, ponieważ informatyka jest wszędzie i jest powszechnie potrzebna.

Nie odzywałam się do Was tutaj, ponieważ nie miałam chęci by cokolwiek do Was napisać, a nie chciałam się zmuszać; ale to nie znaczy, że o tym nie myślałam. Wręcz przeciwnie! Jednego dnia nawet sobie zaplanowałam 3 tematy o których chciałam Wam napisać z mojego pkt widzenia ale tak odwlekałam to no i nic nie pisałam.

I jak już pisze o ciszy na blogu poruszę również cisze na Instagramie. Nie było mnie, ponieważ nie jedna osoba ucząca się wie, że czas przed wystawieniem ocen to walka z czasem no i tak również było w moim przypadku ale wakacje maja 2 miesiące i mam nadzieje, że odnajdę w sobie siłę i moc planowania nowości dla Was 💪

Na dziś mam dla Was tyle z mojej strony ale na jutro zaplanuje do Was
coś znowu napisać 📩

Życzę Wam Kolorowych Snów
🌙 lub tez Miłego Dnia 🌞

Dotrwałeś? 🌟
Nie zapomnij zostawić śladu po sobie ⬇
Komentarze lub Reakcje mile widziane 😍

Komentarze

  1. O nawet nie wiedziałam, ze masz bloga :D na Instagramie Cię śledzę, ale dopiero odkryłam Twój blog.. :) też skończyłam 3 klasę technikum (tylko, ze jestem na ochronie środowiska xD). No nic, obserwuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że dopiero dziś Ci odpowiadam ale cieszę się, że mnie znalazłaś! Pozdrawiam! 💛

      Usuń

Prześlij komentarz