A teraz czas na par臋 prac 馃敾

 Na tym zdj臋ciu idealnie wida膰 to jak zmienia sie modelina pod czas gotowania w wodzie.
Osobi艣cie nie polecam tej metody, poniewa偶 jak sami widzicie modelina straci艂a sw贸j "naturalny"kolor oraz mniej wytrwa艂e elementy sie odczepi艂y. Tak, to co艣 bia艂o czerwone oraz bia艂o niebieski to trampki lecz tak jak wcze艣niej wspomina艂am, mniej z艂膮czone elementy sie roz艂膮czy艂y. Gdy po ugotowaniu chcia艂am z powrotem doczepi膰 sznur贸wki to w wodzie one sie po prostu rozpu艣ci艂y, a nie powiem. Po艣wieci艂am troch臋 czasu by trampki przypomnia艂y klastyczne trampki 馃槱

 Tutaj r贸wnie偶 znajduj膮 sie prace prosto z gor膮cej wody wyj臋te.
Lecz tutaj mimo to korzystniej wygl膮daj膮.
Tak, to czarne ciastko r贸wnie偶 by艂o "w gor膮cej wodzie k膮pane" i mo偶e sie zastanowicie dlaczego tak si臋 艣wieci to ju偶 mowie. By moje prace nie by艂y takie wyblak艂e pomalowa艂am nie kt贸re (zobaczycie ni偶ej) bezbarwnym lakierem. Czyta艂am, ze raczej tak nie powinno si臋 robi膰 lecz ja nie mia艂am funduszy by wykupi膰 wszystkie specjalne 艣rodki.

 Je偶eli kto艣 od pocz膮tku 艣ledzi艂 mojego Instagram'ama to widzia艂 tytu艂 tego zestawu 馃槂
Wiec tak, ten zestaw jest skierowany dla par. Bardzo mi艂o robi mi si臋 takie zestawy, poniewa偶 obie osoby maja wsp贸ln膮 pami膮tk臋 馃槉

 Tutaj dla nie wtajemniczonych .. S膮 to dwie koniczynki 馃檳
Oczywi艣cie zdaje sobie spraw臋, ze koniczyna po prawej przypomna zwyk艂ego li艣cia ale dajmy ponie艣膰 sie wyobra藕ni 馃槄
 A teraz troch臋 z humorem 馃槅
Takie breloki przy kluczach racze wielu osob膮 by poprawi艂y humor 馃槈 np w poniedzia艂ek kiedy po weekendzie trudniej wyj艣膰 z domu lub wyjecha膰 do pracy/szko艂y 馃槂
 No oczywi艣cie czym by艂by 艣wiat bez pieni膮dza? 馃檴
Niby pieni膮dze szcz臋艣cia nie daj膮 ale jak trudno bez nich si臋 偶yje, je偶eli wgl da si臋 bez nich 偶y膰?
Tak偶e ka偶dy powinien mie膰 chocia偶 taka ma艂a skarbonk臋 z symbolicznym grosikiem na szcz臋艣cie 馃槉

 No i zaczynam m贸j ulubiony spos贸b wykorzystania figurek 2D 馃槉
A g艂ownie mam na my艣li przyklejony magnes 馃槉




 To skoro by艂y ju偶 magnesy to czas wr贸ci膰 do brelok贸w 馃槉
By膰 mo偶e osoby szukaj膮ce natchnienia natrafi艂y na te s贸wk臋 oraz na inna wersje kolorystyczna lecz ja wybra艂am tylko jedna, poniewa偶 do drugiej nie mia艂am kolor贸w, a sama jako艣 nie umia艂am nic dobra膰 馃槂
 I jest m贸j mi艣!
Nie powiem. Jestem bardzo z niego dumna mimo tego, 偶e ma te bia艂e kropki kiedy nie powinien nic takiego mie膰 :c
Pewnie nie jeden zakochany ucieszy艂by si臋 z takiego drobiazgu 馃槈

 Kolejna moja duma 馃槉
Kiedy postawi艂am t膮 偶yraf臋 obok figurki z Kinder Niespodzianki to osoby trzecie mia艂y by mo偶e ma艂y problem by to rozr贸偶ni膰 馃槂
No jedynie tyle, 偶e mojej 偶yrafy nie idzie roz艂o偶y膰 na cz臋艣ci pierwsze 馃槄
Chyba, 偶e rzuci si臋 o co艣 twardego 馃槄

No i na koniec kolejny zestaw dla par 馃槃
Te misie stara艂am sie nak艂uwa膰 i nada膰 im takiego misiowego charakteru lecz wysz艂o jak zwykle 馃槂
 

I tak, poniewa偶 zapomnia艂am, a nie chce nic poprawia膰. Tam gdzie nie napisa艂am w jaki spos贸b je utwardza艂am (czyli wi臋kszo艣膰 prac) to je wk艂ada艂am do piekarnika tak jak by艂o napisane na pude艂ku od modeliny, czyli na 10 minut przy 110 stopniach.

Dzi臋kuje, 偶e wytrwali艣cie do ko艅ca 馃槈
Cieszy艂abym sie gdyby艣cie zostawili mi swoja opinie 馃敾

Komentarze