Moje prace


 No to zaczynamy 😃
Na pierwszym zdjęciu są moje pierwsze prace. 
Tak jak wcześniej wspominałam. Do takich prac nie trzeba być uzdolnionym 😊 
Wystarczy, że mamy wyobraźnie i cierpliwość 😊 


Jak widzicie. Ja bez telefonu nawet w koralikach nie mogłam sie obejść 😃
Takie moje małe uzależnienie 😉 ale nikomu nie mówcie 😉
Ten zestaw (prócz tego uroczego jednorożca) mogłabym zatytułować "Technologia"
Kto się ze mną zgadza proszę o reakcje na końcu 😉 


No wąsy. Co ja więcej mogę napisać? 😃
Lubiany motyw na ubraniach lub rzeczach codziennego użytku 😉 


Bardzo podobają mi sie te 3 pierwsze stworki (a szczególnie ten różowy 😃)
No i oczywiście wszystkim znane Angry Birds 🙈



Znajdą się osoby, które kojarzą tego pana? 😃
Tak!
To postać z słynnej gry Minecraft!
Moja pierwsza figurka 3D.
Tak, tak. Widać ciepły klej. No mój błąd. Nie bijcie 😃


I tutaj przedstawiam figurkę stworzona z koralików Mini firmy Hama. Możecie zauważyć różnice (spostrzegawcze osoby) odcieni. No trudno mi było znaleźć taki sam czerwony kolor 😃



 A tutaj przedstawiam wam moje pierwsze świąteczne ozdoby 😊
Co prawda mamy już (niestety) po świętach ale mi osobiście nigdy ich za dużo 😊






Cóż.. Mój błąd. Nie powiem. Trochę pracy mnie to kosztowało, gdyż.. Pokeball jest złożony z wielu warstw, a gdy ma sie mało podkładek to zanim sie ułożyło jedna warstwę i wyprasowało to trochę czasu minęło 😥
No i nie coś, że to mój błąd. 
(No może trochę.)
Lecz ja robiłam to wg instrukcji jaka znalazłam w internecie. Serio. 
Znaczy się. Można znaleźć takie chińskie instrukcje na figurki 3D.


Dla nie wtajemniczonych.
To są babeczki i kwiatki 😉









Nie powiem. Pajączek mi się udał lecz znalazły sie osoby, które czepiały sie o 8 nóg, a nie 6. Ale cóż. Mi sie podoba 😃
Niestety na chwile obecna pajączek ma 5 nóg, ponieważ .. za słabo je złączyłam z tułowiem.



Kto chociaż raz nie ukłądał kostki Rubika 😃
Jak zobaczyłam, że jest możliwość stworzenia takiej z koralików to od razu się za to zabrałam 😃
No i kolejny akcent z Minecrafta 😃


I powiedzcie mi.
Kto by przygarną jedna z tych podkładkę? 😃
[takst: "I love Cafe", "I love Tea"]






I to jest właśnie co wspominałam.
Własne projekty 
Ten powyżej prezent oraz poniżej szkatułka to mój osobisty projekt.
Nie użyłam do ich złączenia ciepłego kleju lecz (ja to nazwę) haczyki. Czy na ściankach były na zmianę wypustki, które po złączeniu się scaliły 😃
Być może znajdą się osoby, które będą się głowić co tam jest na tej szkatułce to już mowie, że to "18", ponieważ był to prezent na 18 urodzinki 😊



A tutaj przedstawiam wam połączenie.
Serce z koralików i moja słynna bransoletka z muliny (o tym w następnym wpisie)
Całkiem dobre połączenie, co nie? 😊



Tak jak wcześniej wspominałam. U mnie nigdy za wiele akcentu świątecznego dlatego zrobiłam również świateczne podkładki pod kubek 😊 


No i dla wytrwałych 😃
Podkładki, które początkowo miały być na święta, ponieważ przedstawiają poroże renifer (wyobraźnia)
Lecz po dłużnym zastanowieniu można by było sprezentować takie podkładki fanom polowań na rogate zwierzęta.
Są tu jacyś? 😃


I tak na koniec podpiski ode mnie.
1. zdjęcia są takie jak na Instagram'ie oraz Facebook'u, wiec proszę wybaczyć za jakość, ponieważ nie które są robione moim poprzednim telefonem.
2. Pod czas podpisywania zdałam sobie spawę, że nie wstawiłam wam wszystkich mich prac ale na pewno gdy znajdę chwile to to nadrobię.
Oraz..
Hm..
Chyba wszystko Wam przekazałam 😊

Także poproszę o opinie 🔻

Komentarze