Skąd się wzieł

No to tak jak wcześniej wspominałam teraz chciałabym wam się przedstawić 😏

Jak widzicie nazywam sie Alicja Rogowska i będę na blogu przedstawiać moje prace, które już mogliście zobaczyć na Instagram'ie oraz Facebook'u. Planuje dodać tutaj tylko te które wg mnie są godne uwagi i bardziej sie rozpisać przy nie których 😉


To może zacznę od tego.. Skąd nazwa?
Przyszła mi do głowy ta nazwa z prostego powodu - kolor moich włosów 😁, a z racji tego, że nie spotkałam się z nawet podobną nazwą to stwierdziłam, że można spróbować 😊

 Skąd pomysł na tworzenie?
Wszystko zaczęło sie w tegoroczne wakacje gdy będąc nad morzem zobaczyłam stoisko z figurkami z modeliny. Były piękne, więc postanowiłam również spróbować coś zrobić. Oczywiscie jak zawsze początki są trudne lecz ku mojemu zdziwieniu moje prace nie odbiegały od tych które miałam na zdjęciu jako inspiracje 😊
Skoro z modeliną mi sie udało zabrałam się za robienie bransoletek z muliny. Początek tak jak przy modelinie był trudny, ponieważ potrzebowałam trochę czasu by poczytać jak długa powinna być bransoletka i jak się nią wgl robi.
Po pewnym czasie oglądając filmiki na Youtube'ie natrafiłam na zagraniczną dziewczynę, która przedstawia ciekawe pomysły DIY i spodobał mi sie pewien produkt. Natomiast były to koraliki do prasowania. Ciekawy sposób na nie pokazała, wiec jak to ja.. Postanowiłam również spróbować. No co do koralików nie trzeba wielkiej zdolności plastycznej, ponieważ wystarczy pomysł/szablon, pinceta, koraliki oraz forma (ja tak nazywam podstawek na którym układa sie koraliki) i można działać. Jedynie trzeba uważać przy pracy z żelazkiem. Wtedy nie tylko trzeba uważać na palce ale i również by temperatura by nie była za wysoka, ponieważ z naszych koralików nic nie zostanie. Ja sie o tym przekonałam na własnej skórze 😁
Próbowałam również z filcem lecz w moim mieście nie ma sklepów które maja na sprzedaż filc, więc zostawiam ten pomysł na czas gdy będę mieć większe możliwości.

Skąd pomysł na Instagram/Facebook?
Pomysł na to by dzielić się z innymi moimi pracami przyszedł mi do głowy gdy już trochę ich miałam. Głównie na początku były prace z modeliny, ponieważ był to czas gdy znaczyłam moją "przygodę" z robotkami  ręcznymi. Zaczęłam na instagramie i wtedy się przekonałam, że są osoby, które robią o wiele lepsze rzeczy niż ja i cieszy mnie fakt, że mogę obserwować te osoby i uczyć się od nich nowych rzeczy 😊 gdy już byłam trochę czasu na Instagram'ie założyłam Facebook'a. Tam już trochę trudniej mi wyłapać ludzi z podobnym do mojego hobby i tez mam mniej zainteresowanych. No i teraz jestem tutaj. Pisze dla Was. Dla zainteresowanych.
I oczywiście dodam, że były wątpliwości co do założenia takiego konta. Obecne konto to druga próba, dzięki wsparciu bliskiej mi osoby i nie żałuje mojej decyzji.
To dzięki obserwującym na Instagramie jestem tutaj i pisze.

Dziękuje!

Komentarze