Witajcie! 🙋
W tym wpisie poruszę mój początek pracy z modeliną.
Przejrzałam wiele stron w internecie by stworzyć swój własny zestaw na początek.
Jak widzicie używałam i nadal używam modeliny firmy Koma i nie powiem. Dla mniej wymagający twórców ta modelina powinna wystarczyć lecz mi osobiście w niej czegoś brakuje. Być może czegoś mi brakuje, ponieważ nie używałam innej i nie mam takiej wprawy w rzeźbieniu.
Następnie widzicie deseczkę i trzy dwustronne narzędzia. Kupiłam je w Tesco i wcale nie żałuje. Kosztowało mnie to parę złoty i w brew pozorom są dobrze zrobione.
Następnie widzicie wszechobecny nożyk i wykałaczki i tego raczej nie muszę tłumaczyć gdzie kopić 😃
Wracając do modeliny to parę słów o niej.
Jak widzicie ja mam dwie opcje. Standardowe kolory oraz fluorescencyjne, czyli bardziej jaskrawe. Modelinę można dostać w różnej ilości. Nie spotkałam się z większa ilością niż 10 kolorów. 
Dla zainteresowanych w zestawie z 6 kolorami są tam kolory: czarny, zielony, niebieski, żółty, czerwony oraz biały. Standardowe 😉

Komentarze