Styczniowe plany.

I tak w ostatnim poście mam dla was moje plany na styczniowe (i może nie tylko) weekendy 😊
 
 Robiąc dla was pierwszy post o mulinie gdy tak patrzyłam na moje pierwsze bransoletki to zrobiło mi się ich szkoda, ponieważ nie są źle dobrane kolorystycznie (wg mnie) lecz są źle zrobione. Obecnie do "bazy" (sznurek dzięki, któremu regulujemy długość) używam dwóch sznurków, ponieważ na początku nie wiedziałam, że można (że tak powiem) zaszaleć 😀

Wiec mam plan!


 Tutaj przedstawiam wam koraliki oraz odmierzone odcinki muliny na bransoletki. Wśród nich właśnie znajdują się te pierwsze, które widzieliście zdjęcie wyżej 😊
Jest tam materiał na 12 bransoletek. 
Po zrobieniu zdjęcia zdałam sobie sprawę, że nie było tam paru koralików ale to się nadrobi 😊
Pokaże wam je kiedy zrobię bransoletki 😊

I to jest mój plan ponieważ planuje rozłożyć sobie różne bransoletki " na styczniowe (i może nie tylko) weekendy" 😊

By być na bieżąco zapraszam was na instagrama - @zlota_praca

Dobrej nocy wszystkim! 😉

Komentarze