Długi weekend. Był i znikł.

No weekend może i był długi ale mi tak szybko zleciał 😓
Miałam tyle prac zaplanowanych ale zawsze wkręcą się inne plany 😊

Także w ten weekend zrobiłam:


3 podkładki 😊
Dla wątpiących 😀
Na niebieskiej podkładce jest napis "Mąż" i wąs, a na różowej - "Zona" no i miały wyjść usta lecz sami oceńcie co tam widzicie  😀
No i na trzeciej jest "2017". Fakt. Jest dziś 8 i już dawno po Nowym Roku ale nie miałam okazji zrobić takiej podkładki, a chciałam zobaczyć co wyjdzie z moich planów 😊


Oraz zrobiłam 3 bransoletki z wykorzystaniem "zimowych" kolorów muliny 😀
Niestety nie mam zimowych zawieszek lecz z czasem kiedy będę mieć swoje pieniądze oraz więcej osób interesujących się moimi pracami będę mieć większe pole do popisu 😊
Moja siostra spytała mnie dlaczego robię te bransoletki.
Mi sprawia to wielką przyjemność. Kiedy usiądę, wybiorę kolor muliny, odmierzę odpowiednie długości i dobiorę element dekoracyjny i zaczynam przeplatać.
Czuje się wtedy jak nie jedna pani, która robi po stokroć lepsze bransoletki 😊

Komentarze