Organizacja

Witajcie!

Dość dawno mnie nie było i nie chce was zanudzać dlaczego, więc przejdę do konkretów 😀

Dziś chciałabym wam przedstawić moje sposoby na organizację moich "narzędzi" 😀

Pierwszy mój organizer to był po prostu "schowek" na gazety.
 Dostałam go dość dawno, na jakieś urodziny i po wyrzuceniu gazet z młodości po prostu go odłożyłam pod biurko i gdy zabrałam się raz za porządki stwierdziłam, że mi sie przyda i przydał mi się 😀 Jak sami widzicie do zdjęcia wszystko (nie dosłownie wszystko) ułożyłam by było pięknie lecz po zrobieniu zdjęcia wszystko nawrzucałam 😀 
Sami pewnie wiecie jak to jest mieć czegoś za dużo 😀



 Teraz przedstawiam wam (nie pamiętam nazwy tego materiału z jakiego zostało wykonane) szklano podobne pudełko na drobiazgi. 
Zakupiłam go w Kauflandzie na regałach z promocyjnymi produktami i kosztował mnie 5 zł. 
Jak widzicie pudełko składa się z 8 przegródek do których mieści się dość dużo koralików, wiec jak będę gdzieś widzieć koraliki takie jak już mam albo podobne kolorystycznie to na pewno kupie 😊 
I jak już pisze o kupowani to pudełko nie raz szukałam lecz tak jak szybko mi się ono rzuciło w oczy, a później w ręce tak szybko znikło z sklepu 😀




 I to jest mój obecny organizer 😊 Zakupiłam go w biedronce za 15 zł, lecz .. Trafił mi się błąd, ponieważ powinnam tyle zapłacić za dwa takie opakowania, bo taki był zestaw lecz ..
 Nie wiem czy u was też biedronki wyglądają jakby ludzie, którzy tam kupują bili się o każdy produkt? 
Ponieważ mama patrzyła na dwa te organizery lecz jeden wyglądał gorzej od drugiego, a przy kasie nie powiedziano nam, że powinniśmy mieć dwa takie opakowania, a nie jedno. 
Oczywiście!
Mogłam sama się później do nich zgłosić lecz nie miałam z kim pojechać do tamtej biedronki, więc po ustaleniach z mamą pogodziłyśmy się z zakupem i nie narzekam, ponieważ przegródki można zmieniać. są dwie takie duże niebieskie w których są koraliki Pyssla, 5 żółtych oraz 12 pomarańczowych. 
Jak pewnie zauważyliście włożyłam tam opakowanie, o którym już wcześniej wspominałam i nawet ładnie to wygląda. Szkoda mi było wyciągać z niego koraliki, ponieważ wtedy by tylko leżało, a tak przynajmniej sie nie marnuje i wszystko jest pod rekom 😀

Komentarze