Podsumowanie

Witajcie

Co prawda mało kto tutaj zagląda ale mam nadzieje, że z nowym rokiem pojawi się tutaj więcej czytelników i zainteresuje was moimi pracami i może w jakimś stopniu was zachęcę do kupna lub stworzenia własnych prac.

Lecz tak. Miałam zacząć od 1 stycznia, więc zacznę od życzeń:
Życzę każdemu by ten rok przyniósł nowe wyzwania, plany, marzenia.
By w drodze do realizacji marzeń/planów się nie rozmyślić i mimo, że będą przeszkody i wątpliwości trwać w tym co mówi serce, a gdy przyjdą nowe wyzwania nie bać się ich podjęcia.
Życzę również dużo uśmiechu! To dzięki niemu możemy dużo zyskać. 
Życzę też miłości! Bez niej mimo naszych przekonań, że da się bez niej żyć to jednak trudno gdy nie ma kogoś komu możemy powiedzieć "kocham i dziękuje"
No i oczywiście. Zdrówka! Sami pewnie wiecie jak trudno jest gdy ono nam nie dopisuje.
Szczęśliwego Nowego Roku!

To teraz czas na konkrety.
Zacznę od moich ostatnich wpisów. Być może nie są jakoś bardzo interesujące lecz chciałam po prostu pokazać moje 3 główne zainteresowania i wraz z nowymi wpisami na Instagram'ie/Facebook'u być na bieżąco również na blogi. 
Nie zależy mi na waszym poparciu lub krytyce, bo każdy z nas jest inny. 
Ja prowadząc tego bloga chce się sprawdzić czy podołam w narzuconych przez samą siebie działaniach. Czy umiem być na bieżąco. Wiem, że taka praca długo trwa. Cieszy mnie ten fakt, ponieważ dzięki niej można nauczyć sie cierpliwości, a komentarze i wyświetlenia będą mnie motywować 😊

Życzenia już były, moje zdanie również to teraz czas na ..
Podsumowanie!
Konto na Instagram'ie założyłam 29 sierpnia 2016 roku, więc dużo czasu nie minęło ale sami możecie zobaczyć ile zrobiłam przez ten czas.
Chodzę do szkoły, więc czasem naprawdę trudno połączyć obowiązki domowe/szkolne z hobby ale uwierzcie mi, że gdybym mogła to bym poświęcała swój cały wolny czas na hobby. Wogóle ta przerwa świąteczna bardzo mi wiele dała. Mogłam nadrobić moje zaległe plany, czyli strona internetowa, a w ostateczności wyszło, że mam bloga 😊
Ogólnie.. Nie wiem co tutaj napisać. Sądziłam, że może coś tam napisze ale co miałam dla was do napisania to już napisałam i nie raz się powtórzyłam 😊

A no tak
Jak wspominałam, chodzę do szkoły, więc dla zainteresowanych wpisy będą pojawiały się kiedy będę mieć czas i z czasem gdy zobaczę, że pojawiło się więcej czytelników pomyśle nad dniami kiedy i co mogłabym w nich pisać 😊

Mam nadzieje, że przekazałam wam to co zamierzałam.
Także.. Życzę Miłego Wieczoru albo Dobrego Dnia 😊

Komentarze