Plany? Organizacja? Kalendarz!

Oglądając filmiki na youtubie widziałam nie jeden filmik poświęcony bullet journal. Moim prostym zdaniem jest to pusty zeszyt, który zamiast linii lub kratek ma po prostu kropki co mi się podoba, ponieważ nie odwracają uwagi tak jak linie lub kratka i możemy go stworzyć na własny sposób. Oglądając filmiki jak panie go zdobią, stroją to mi się to bardzo podobało, lecz sama nie wyobrażam sobie prowadzić taki notes, więc teraz przedstawie wam mój sposób na organizacje.

Zapraszam!
 Wiec tak prezentuje się okładka. Lubie prostotę ale lubię również kolory, więc nie mogłam przejść obok tego kalendarza obojętnie :D
Jak widzicie jest to kalendarz szkolny, a no jest tak, ponieważ jestem w 3 klasie technikum, wiec bardzo wygodnie prowadzi się taki kalendarz, a jeżeli mieć na dany rok kalendarzowy i w roku szkolnym przeskakiwać do drugiego, a u mnie jest tak, że we wakacje mało sie działo, wiec nie miałam co za bardzo pisać. Na chwile obecna umiem Wam powiedzieć, że to mój czwarty kalendarz w twardej oprawie ale który ogl to nie wiem, ponieważ pamiętam, że kiedyś uwielbiałam kupować gazety z dołączonym kalendarzem :D Pewnie nie jedna z Was to pamięta 😊
Oczywiście czym byłby kalendarz bez naszych danych osobowych :D
Ja swoje postarałam sie zakryć, ponieważ były okropnie napisane i też nie wszystkich to interesuje :D
Oczywiście znowu "cenzura", ponieważ teraz przedstawiam Wam.. Plan lekcji, bo czym byłby kalendarz szkolny bez niego :D
Widzicie plan na II semestr ale nic w I semestrze Was nie omija, ponieważ są takie same lecz reszta to już Wasza wyobraźnia :D
 
 Jak widzicie kalendarz nie jest bardzo skomplikowany. Ma tradycyjnie u góry dzień i miesiąc, duuużo miejsca do pisania z dopisanymi godzinami oraz u dołu jest miesięczny kalendarz z zaznaczonym obecnym tygodniem i miejscem na notatki, co jak dla mnie jest dziwne, ponieważ możemy wszystko wyżej wypisać :D
 
 
 
 
Wyżej przedstawiłam Wam przykładowe teksty motywujące oraz obrazki przed i po moim plastycznym nalocie :D
Pierwszy raz mam ten kalendarz, ponieważ wcześniej miałam kalendarz "Super dziewczyna" i nie powiem.. Też miał super wstawki w środku. 
Być może gdy pojawi się więcej czytelników to i te poprzednie kalendarze zbadam razem z Wami od środka :D
I na koniec oczywiście lista adresów, lecz moim skromnym zdaniem w dobie wszelakich urządzeń mobilnych takie działy stają się po prostu zbędne. Ja ten dział poświęciłam kulturze czyli "Filmy które widziałam", "Filmy, które chciałabym zobaczyć", "Książki, które chciałabym przeczytać" oraz "Filmy Disney", każdy pamięta jak to się kiedyś siadało i oglądało się tam filmy ^^
 A na koniec końców.. Jeszcze więcej miejsca na notatki :D
Dla osoby takiej jak ja, która lubi dużo planować to idealne miejsce na zapisanie "Kolory muliny", "Pieniążki" (kto ile mi wpłacił za zamówienie), ważne daty oraz plany na prace z koralików do prasowanie, bo ostatnio je również zaniedbałam nie mówiąc już o modelinie, a to właściwie ona spowodowała, że teraz jestem tu gdzie jestem. 

Dobrej nocy ;)
Bądź..
Miłego dnia ;)

Komentarze