Stroiki świąteczne - HandMade

Długo zwlekałam z postem o moim stroikach ale już jest! 

Może i nawet dobrze, że tak zwlekałam? No mamy już miesiąc do świąt 🎅🏼

Jak się z tym czujecie? Macie już pomysły na prezenty lub jesteście już w połowie świątecznych łowów? 😃 Ja jestem już w połowie i nie mogę się doczekać jak będę mogła to pakować 🎀

Jak już poczuliśmy świąteczny klimat to tak teraz czas na prezentacje stroików i skąd wgl pomysł 🤔

1. Pomysł


Rok temu zrobiłam swój pierwszy stroik,
który podarowałam rodzicom mojego chłopaka
i byłam mega z niego dumna 💗

Przepraszam za trochę rozmazane zdjęcie ale innego nie mam

W tym roku postanowiłam sprezentować stroik moim rodzicom i wystawić dwa na sprzedaż 💰

Póki co ogłoszenia nadal wiszą na olx. 

A mówiąc już skąd pomysł to wielokrotnie widziałam gotowe stroiki, które nie są tak tanie jak mogło by się wydawać.
W sumie rozumiem po sobie kiedy już mam 4 stroiki zrobione.
Wymaga to wiele pracy, czasu i wyobraźni.
I to też taki dziwny tok myślenia, bo z tego co widziałam w sklepie najtańszy stroik konszuje z 40 złotych, a ja trochę więcej dałam na rzeczy na stroik 😅


2. Przygotowanie

No jak już wyżej pisałam koszt produktów do wykonania 3 stroików wyszedł z około 50 złotych. Wszystkie moje produkty zakupiłam w BricoMarche.
Po tym jak pracowałam tam w czasie świątecznym tak mi się tam podobało, że w tym roku mimo, że już tam nie pracuje zapragnęłam znowu zrobić tam świąteczne zakupy.

Zrobienie 3 stroików zajęło mi cały dzień. Czego nie żałuje 😅


  • Strojenie zaczęłam od owinięcia wianku sztucznych igliwi światełkami LED na baterie. 






  • Dalej było trochę gorzej, bo położyłam sobie wszystkie elementy do dekoracji i nie miałam pojęcia jak je ze sobą skomponować 😅
  • Jednak po tym całym dniu udało mi się wyczarować bardzo klimatyczne stroiki świąteczne.





Dziękuję, że dotrwałeś/aś do końca! 
Zostaw po sobie ślad, a jeżeli Ci się spodobało to podaj dalej! 
Będzie mi bardzo miło 🥰

Do zobaczenia wkrótce! 

Komentarze