Podsumowanie 2019 z BulletJournal


Hejka!

Mamy dziś już 8 stycznia, a ja dla Was przygotowałam moje Podsumowanie 2019  z BulletJournal.


Na wstępie powiem, że nie mam parcia na to by był jakiś "instagramowy". 
Prowadzę go na tyle ile pozwalają moje myśli i zręczności manualne 😄




No to zaczynamy  😄


Swój bujoo zakupiłam w Flying Tiger, ponieważ była na niego promocja  😄

Wg mnie mało czym się różni od oryginału. Z tego co raz widziałam to oryginały mają bardziej szare kropki by był one mniej widoczne, a cała stworzona kompozycja tworzyła piękną całość.







W sumie nie mam co się rozczulać nad tym jak to prowadzę i czego używam, ponieważ są to łatwo dostępne produkty. Czasem są sezonowe - chodzi głownie o produkty w Pepco, ponieważ głownie tam zakupuje się w ozdobne taśmy lub kolorowe długopisy/pisaki.

Wstawię Wam pierw moje propozycje pierwszych stron miesięcy 📖












Podsumowując to na razie możecie zobaczyć, że szału nie ma ale lubię ćwiczyć kaligrafię i nadal szukam stylu dla siebie 🤔

Teraz przyszedłszy czas na moje propozycje tygodni  📖















Tygodnie w moim wykonaniu prezentują się ... No nie ukrywajmy. 
Biednie 😅 
Nie wstawiłam ich wiele, ponieważ ja dopiero się poznaje z planowaniem ale muszę przyznać, że miesiące listopad/grudzień mi wyszły. 
Jednak kolorowe taśmy robią kawał dobrej roboty 😁

Między tygodniami wstawiałam też takie własne luźne strony  📖


 







Co sądzicie? Przygarnęlibyście któryś z pomysłów? 😁 
Czekam na Wasze komentarze lub reakcje 💛 

Na koniec chciałabym Was zaprosić do zaobserwowania mnie na instagramie - Złota praca oraz polubienie mnie na facebook-u - Złota praca
Może i nie pojawiam się tam często ale miło będzie, gdy pojawią się tam nowe osoby. Będę miała motywację by zacząć więcej działać 💪🏼


Dziękuje, że dotrwałeś do końca i zapraszam do tego byś został ze mną dłużej, a na pewno poznasz tworzenie z luźnej strony szarego człowieka 😁

Dobrej nocy lub Miłego dnia 💛


Komentarze

Prześlij komentarz