Z książki "Wszystko zaczyna się w głowie" - Mapa Marzeń i Koło

 Hej!


Przyszłam dziś się przywitać i podzielić moim ostatnim odkryciem w wyżej wspomnianej książce "Wszystko zaczyna się w głowie".

Kupiłam tą książkę dosyć dawno temu. Dotarłam do niej przez książkę "Sexy zaczyna się w głowie", jednak ta nie przepadła mi do gustu.

Wiele razy się przeprowadzałam, ale nigdy nie było tak by jakaś z rzeczy przykuła moja uwagę. Położyłam sobie te książkę przy łóżku i raz zanim zasnęłam otwarłam na losowej stronie. Otwarłam na Mapie Marzeń i tak się w to wczytałam, że postanowiłam zrobić coś dla Was 💛


Strona/aplikacja Canva to moje największe odkrycie, jeżeli chodzi o tworzenie własnych grafik. Udało mi się tam stworzyć pliki na studia, ale i logo dla Złotej Pracy 😊


W ten weekend chciałam podziałać z bransoletkami z kamieni półszlachetnych

Marzy mi się by zrobić bransoletki dla każdego znaku zodiaku i na wybrane uczucia 


Jednak do brzegu.

Pisze tutaj by podzielić się linkiem do plików 

Koło

Mapa Marzeń


Cała instrukcja do samodzielnego wypełnienia jest od razu w linku 

Życzę miłej zabawy i powodzenia 🤗

Komentarze