Wypalanie w drewnie - szkatułki na wyjątkowąo okazję

 Hej, cześć i czołem.

Dziś przychodzę do Was z tematem o wypalaniu w drewnie.

Opowiem Wam bardziej od drugiej strony, czyli to co udało mi się zrobić w długi weekend, a gdy znajdę zdjęcia od tego jak zaczynałam opowiem Wam co za urządzenie używam, jaki typ drewna i inne nie zbędne informację 😊

Zaznaczę, że użyte w tym poście zdjęcia są z publikacji na instagramie.

Zaczynamy!

W sklepie Tedi (u mnie ten sklep znajduję się w galerii M1 na Franowie - Poznań). Mniejsza szkatułka ma zaokrąglone boki, a jej wymiary to: 12,6 x 8 x 5,7 cm, a większa szkatułka ma 9,8 x 14,8 x 7,8 cm. Nie mam podanego typu drewna, ale po fakturze można stwierdzić, że to sklejka.


Na zdjęciu widzicie zestaw do betonowych podkładek oraz dwa pudełka, które są celem mojego wpisu 😆
O tym co z podkładkami zapraszam na moje konto na instagramie - Złota praca.

Wybór wzoru troche zajął mi czasu, bo jednak gdy nie mam konkretnego zamówienia ciężej mi ocenić co innym może się podobać 🤔


Jako wzór stwierdziłam, że krasnoludek z Królewny Śnieżki będzie idealny. Jest to postać drugo planowa, ale czyż nie przyznacie, że gdyby nie krasnoludki, nie byłoby tej bajki? 😊
Sam krasnoludek mi nie wystarczył, a z racji tego, że uwielbiam kwiaty. Taka wersja krasnoludka spodobała mi się najbardziej.


Wzór na pudełko przeniosłam dzięki czarnej kalce. Ja swoje otrzymałam w prezencie, a taki bloczek na pewno możecie dostać w każdym sklepie papierniczym. 


Jak widzicie po opisach zdjęć - długi weekend był dla mnie dość ciężki, ale nic tak nie relaksuje jak prace ręczne 😊


Efekt końcowy zostawiam do Waszej oceny.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany, a ogłoszenie na olx jest aktywne to zachęcam do zakupu!

Dziękuję za uwagę! 
Zostaw po sobie ślad w komentarzu i zapraszam do moich pozostałych wpisów 😍

Ps. posty związane z koralikami do prasowania cieszą sie wielkim zainteresowaniem 😁

Jeżeli jeszcze ich nie czytałeś/aś to łapcie linki:

Koraliki Pyssla - początek, porady

Moje prace


Komentarze